štvrtok 19. augusta 2010

LUKÁŠ DUNKO

Ahojte ľudkovia!
Pochádzam z malého mestečka, ktoré sa volá Krupina.
Som chalan z jednoduchej a priemernej rodiny.
Navštevujem Z.Š. v Krupine.
Toto je môj posledný rok. Rád sa bavím a mám rád ľudí, ktorý sa nehrajú na to čo niesu.
Nemám rád klamstvá a ohováranie za chrbtom.
Som Róm a nehanbým sa za to, preto že som človek.
Ak sa niekomu nepáči je mi to jedno, preto že som hrdý na to kým som a čím som.
Moja rodina ma berie takého aký som.
Moji kamaráti a tak tiež príbuzný sa ma snažia posúvať v pred.
Rád sa bavím a rád tancujem.
Hudba pre mňa znamená odreagovanie a moja budúcnosť.
V živote viem odpúšťať, zabudnúť ale vrátim všetko.
Žiť znamená ľudskosť a odpúšťať znamená božskosť.

odkaz: BERTE ŽIVOT TAKÝ AKÝ JE VSTÝČENOU HLAVOU, JA SÁM SA O TO SNAŽÍM.
NEHRAJTE SA NA TO ČÍM NIESTE ALE BUTE SAMI SEBOU.

MOTTO: ŽIVOT JE KRÁTKY, ŽIVOT JE KRÁSNY, ŽIVOT JE KRUTÝ.
UŽITE SI HO POKIAĽ NEZMIZNE PREČ.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára