utorok 17. augusta 2010

EVKA HAKEĽOVÁ

Som len obyčajné dievča a mám 14 rokov.
Navštevujem rómsky folklórny súbor ROMÁNO JILO ktorého vedúci je Peter Kačica.
Chodím sem už druhý rok a to preto lebo mám rada tanec,rómsku hudbu a ľudí ktorý tam chodia ako aj ja.
Okrem cigánskej hudby mám rada aj metál.
V budúcnosti by som chcela dosiahnúť veľa vecí jednou z nich je napr: založiť si rómsky folklórny súbor v ktorom budem učiť tanec a rómsku kultúru a študovať tanec na umeleckom konzervatóriu.
Dúfam že sa mi to naozaj splní.
Nemám rada keď si niektorý ľudia o sebe veľa myslia a povyšujú sa nad ostatnými.
Môžem povedať iba toľko že mám veľmi rada ľudí ktorý sem chodia.

Odkaz: Neodcudzujte ľudí podľa toho či sú čierny alebo biely,
v prvom rade sa pozrite na to aký sú vo vnútri.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára